[Linux-programlama] Re: Resim üzerine yazı yazma

---------

[Linux-programlama] Re: Resim üzerine yazı yazma

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Mon, 10 Mar 2008 18:27:50 +0200

Nuri Akman @ 10-03-2008 17:23:
> Merhaba,
>
> Bu konuda örnek kod veya örnek web sitesi verebilir misiniz?

jpgraph kütüphanesinde çok detaylı dökümantasyon var, hatta örnekleri direkt
kullanabilirsiniz.

direkt kopyala yapıştır yaptım, bilginiz olsun. anlamadığınız bir terim
varsa muhtemelen benim atadığım bir değişkendir, değiştirebilirsiniz;

require_once("../includes/jpgraph/jpgraph.php");
require_once("../includes/jpgraph/jpgraph_canvas.php");
require_once("../includes/jpgraph/jpgraph_canvtools.php");
$g = new CanvasGraph(500,300);
$g->SetMargin(1,2,1,2);
$g->InitFrame();

$t = new Text("Geçerli bir fiyat bulunamadığı\niçin grafik yaratılamıyor.",
(250), (150));
$t->SetFont(FF_ARIAL, FS_BOLD,16);
$t->Align("center", "center");
$t->ParagraphAlign("center");
$t->SetBox("white","black","gray");
$t->Stroke($g->img);
  $g->Stroke();

buna sadece alt taban resmini eklemeniz gerekiyor, onu da dökümanlarda
bulabilirsiniz.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com