[Linux-programlama] Ajax ve PHP ile Datagrid

---------

[Linux-programlama] Ajax ve PHP ile Datagrid

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Wed, 5 Mar 2008 15:21:12 +0200 (EET)

Merhabalar,

Yapmak istediğim şey çok zor değil sanırım ancak mantığını tam çözemedim.
Elimde bir veritabanım var. Veritabanından küçük aralıklarla istatistiki
veriler almam lazım -mesela 10-15 sn aralık ile-. Bunu Ajax ile yapmak
istiyorum. Sayfamda bir tablo olsun ve bu tabloda belirli hücrelerdeki
değerler örneğin 10 saniyede bir değişsin istiyorum. Bunu nasıl bir mantık
ile yapabilirim. Kaynak veya örnek gösterebilirseniz memnun olurum.

Saygılarımla..