[Linux-programlama] Re: ajax+mysql+php

---------

[Linux-programlama] Re: ajax+mysql+php

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Wed, 05 Mar 2008 10:26:30 +0200

Uzman Celal Dikici @ 05-03-2008 09:38:
> Buradaki sıkıntı diyelim 3 uncu kayıtı update etti isem 3 update ettiğimi
> anlatamamam.
> eğer for döngüsünn en üst değerini 1 yapsam o zaman 1 inci kayıtı yapıyor.
> checkbox larla düzeltileni işaretlemesini sağlayarak yapmaya çalışacağım.

hocam geriye dönük işlemeyi yaptığınız sayfanın kodunu da gönderir misiniz?

DB tasarımı açısından bir şey söylemem gerekiyor; kolon adlarını lütfen
kısaltmayın. programı yazarken zorlanmanız normal, uzun kolon adlarını
tekrar tekrar yazmak zor geliyordur muhtemelen ama debug ederken sizde
zorlanırsınız, sizden başkası baktığında bakanda zorlanır.

bir de kod gönderecekseniz LÜTFEN html mesaj göndermeyin, düz metin
gönderirseniz kod HER ZAMAN daha okunur olacaktır. html'in hastasıyım, illa
ki html mesaj göndermek istiyorum diyorsanız lütfen kodu pastebin.com'a
yapıştırıp, doğru renklendirmeyi seçip linki gönderin.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com