[Linux-programlama] Tomcat Apache konfigurasyonu hakkında?(workers.properties ve tomcat.jar)

---------

[Linux-programlama] Tomcat Apache konfigurasyonu hakkında?(workers.properties ve tomcat.jar)

From: Murat Birben <muratbirben_at_gmail.com>
Date: Tue, 4 Mar 2008 17:43:24 +0200

Merhaba,

Centos işletim sistemi ve Apache/2.2.3 web serverı olan makinemize tomcat
kurduk. Onun apache ile olan bağlantısını sağlamak için de mod_jk modülünü
kullanacağız fakat bu ayarları yaparken workers.properties dosyası
içerisinde

> worker.worker3.class_path=$(workers.tomcat_home)$(ps)lib$(ps)tomcat.jar
>
> diye bir satır var ama bu lib klasörü altında (ve ya başka bir yerde de)
tomcat.jar dosyasını bulamadık.

Böyle bir sorun ile daha önce karşılaşan ve ya bu durumun çözümü hakkında
önerisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim.

İyi çalışmalar...

--
Murat BIRBEN