[Linux-programlama] Re: ajax+mysql+php

---------

[Linux-programlama] Re: ajax+mysql+php

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Tue, 04 Mar 2008 17:29:35 +0200

Nuri Akman @ 04-03-2008 17:07:
> AJAX ile post kullanımı hakkında kaynak gösterebilir misiniz?
>
> Aslında tam olarak şöyle söyleyim: Bir formum var ve çeşitli bilgilerle
> birlikte file upload ediyorum. Bunu AJAX POST ile nasıl yapabilirim?

kodunuzda ilgili yerleri biraz kurcalamanız gerekiyor;

req.open("POST", document.location, true);
req.setRequestHeader('Content-type', 'application/x-www-form-urlencoded');
req.send('data=' + what);

data verisini | ile ayırarak gönderiyorum, belirli bir sıra izlediği için
list($var1,...,$varn) = explode("|",$_POST["what"]) ile parçalara ayırıp
istediğim gibi kullanıyorum.

file upload olayını maalesef ajax ile hiç denemedim.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com