[Linux-programlama] Re: C Derleme Hatası

---------

[Linux-programlama] Re: C Derleme Hatası

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Tue, 04 Mar 2008 09:44:09 +0200

C. Ahmet MERCAN yazmış:
> Merhaba;
>
> Sorununuz PATH degiskeninde . (mevcut dizin) olmamasindan kaynaklaniyor
> ki, bence olmasi gereken de bu. Cozumunuz ise terminalde kyd.out yerine
> ./kyd.out yazmak.
>
> Selamlar
>
> Cem Ahmet MERCAN

Sayın "Mercan" çok teşekkür ederim.Dediğinizi yaptıktan sonra artık
çıktı almayı başardım ve çıktımı
("MERHABA DÜNYA BEN Cmehle_at_turkuaz:~$ ") şeklinde aldım. Bunu düzeltmek
için "printf fonksiyonu"nu ("MERHABA DÜNYA BEN C\n"); şeklinde düzelttim
artık hiç bir problem yok. Herşey için çok teşekkür ederim.Kolay gelsin...