[Linux-programlama] Re: Bir uygulamanın birden fazla sayıda açılmasını engellemek

---------

[Linux-programlama] Re: Bir uygulamanın birden fazla sayıda açılmasını engellemek

From: Altan Tanrıverdi <altant_at_gmail.com>
Date: Sat, 28 Jun 2008 20:46:47 +0300

Algıda seçicilik yapmışım, şuan mobil telefonlar için tek kullanımlık bir
uygulama yazıyorduk. Aslında sorulan soru ilgisiz. Özür dilerim.

Bir arkadaşın izlediği bir yol geliyor aklıma ama 98 yılından kalma ve bana
hep sağ kulağı sol elle göstermek gibi gelmiştir. Ancak işe yarıyor.

Tabloda enum E -H tutup E kontrolü yapmak. Ama yukarıda arkadaşın dediği
gibi çökme durumlarına karşı bir değer daha tutuyordu: Son reboot zamanı. O
windows için yazıyordu ama sanırım her OS'de bu değeri alabilirsin. son
reboot zamanı örtüşmüyorsa program açılımında sorun çıkarmıyordu.

28 Haziran 2008 Cumartesi 20:34 tarihinde Deniz Koçak <lenduha_at_gmail.com>
yazmış:

> Dosya kilitleme http://en.wikipedia.org/wiki/File_locking#Lock_files
> dışında alternatif bir şeyler var mı diye merak ediyorum. Yani
> dosyalarla oynamadan da yapılabilecek bir şeyler.

İyi çalışmalar...
Altan Tanrıverdi
Çağ Grup Bilgi İşlem Müdürü
www.cagajans.com www.turkiyevitrin.com
Becerikli Sok. No: 19/ 8-9 06660 Kızılay/ANKARA
T/F: 0312 434 29 34