[Linux-programlama] Mysql de deÄŸiÅŸken atama

---------

[Linux-programlama] Mysql de deÄŸiÅŸken atama

From: Erdal YAZICIOGLU <erdal.yazicioglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 26 Jun 2008 12:28:32 +0200

Merhabalar,

PHP ve Mysql ufak bir script yazmak istiyorum. Yapmak istediðim þu.. Elimde edge stack cisco sswitchler var. Bunlardan bazýlarý 5 bazýlarý 9 bazýlarý da tek switchden oluþuyor. Bu switch üzerindeki portlarýn hangi Vþan ve cihazý atandýðý veritabanýn yazmak istiyorum. Her switch üzerinde 28 adet port var..

Senaryo þöyle
1.ci tablo
StackID
StackName
2.ci table
ID
StackID
portname(gig2/0/1) gibi

Kullanýcý yeni bir stack eklemek istiyor ve bu stack 9 adet switchden oluþuyor.
Kullanýcý'ya form üzerinde stack adýný girmesini istiyoruz ve devam tuþuna bastýrýyoruz => DNS-SW-ATR-01(Stack Adý)
Bir sonraki ekranda stack'ýn kaç adet switch den olduðunu soruyor ve oluþtur tuþuna basýyoruz => Switch Adet=2

Kullanýcý oluþtur tuþuna bastýktan sonra gig1/0/1 ile gig1/0/28 ve gig2/0/1 ile gig2/0/28 arasý portlarý veri tabanýnda oluþturmasýný istiyorum.

2.ci tablo örneði þöyle þekillenmesi gerekiyor

Stack ID PortName
1 gig1/0/1

Burada port baðlantýlarýný stackID ile yapýyorum. Ancak oluþturulmasý gereken iki adet deðiþken var A ve B(gigA/0/B). Bunun için nasýl bir döngü yaratýp insert komutu ile veritabanýna yazabilirim...

Fikirler için þimdiden teþekkürler..

Erdal YAZICIOGLU
System Engineer
Page Europa S.R.L
www.pageuropa.it
Office : +39 0650395292
Mobile: +39 3356155809

"Bu sayfayý yazdýrmadan bir kere düþünerek, bir aðaç kurtarabilirsiniz"