[Linux-programlama] Re: Bir String'i Ikilik tabanda 64 bit ile ifade etmek

---------

[Linux-programlama] Re: Bir String'i Ikilik tabanda 64 bit ile ifade etmek

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Tue, 24 Jun 2008 12:58:17 +0300

Aslinda yazi icerisinde anlatilmis.

Bu ozet cikarma algoritmasi veriyi 512 bitlik bloklara ayirarak isleme
aliyor. 512 bitin kati olmayan veri bloklarinda 512 ve kati olacak
sekilde ekleme yapiliyor.

Bu yontemde 64 bit ile verinin uzunlugu belirtildiginden, 512k-64 den
kalan sonuca gore blok durumu duzenlenir.

Cumleyi kim yazmissa orada 64 bit ile verinin uzunlugunun
belirtildiginden bahsetmediginden anlasilirligi bozulmus.

Sal, 2008-06-24 tarihinde 11:50 +0300 saatinde, Azer Koculu yazdý: