[Linux-programlama] PHP Mailer çalışmıyor...

---------

[Linux-programlama] PHP Mailer çalışmıyor...

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Mon, 23 Jun 2008 11:56:36 +0300

herkese merhaba

lokal sunucuda çalışan bir iletişim formum var ve mail gönderimini phpmailer
kullanarak yapıyor...
ancak sunucuya yüklediğimde herhangi bir hata vermemesine rağmen bilgileri
maile göndermiyor.

hataları görebilmek için kodun başına error_reporting( E_ALL); ekledim ancak
hala herhangi bir hata mesajı göstermiyor...

bunu nasıl çözebileceğim hakkında bir fikri olan yada maili göndermek için
başka bir yol önerecek varsa yardımlarınızı bekliyorum..

zaman ayırıp cevap yazan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.