[Linux-programlama] Re: Yönetim Paneli Giriş Güvenliğinde IP kontrolü ne kadar güvenli?

---------

[Linux-programlama] Re: Yönetim Paneli Giriş Güvenliğinde IP kontrolü ne kadar güvenli?

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Mon, 23 Jun 2008 10:42:08 +0300

Merhaba,

Boyle bir durumda saldiri hedefi web sitenizden once sizin makine olur
bence.
Bir sekilde sabit ip li makinenizi ele gecirebilen saldirgan, ayni anda web
sitenizin yonetim paneline de ulasabilir.

Ayrica, kontrol sadece giris sayfasinda ise, giris sayfasi disindaki
adresleri bir sekilde ogrenen-tahmin eden kisi yine istedigini yapmis olur.
En azindan bir session degiskenini doldurup, her sayfada onu da (daha da
iyisi sabit ip adresi ile birlikte) kontrol etmeniz gerekir.

IP adresi kontrolu yanina bir kullanici adi-sifresi kontrolu de koymaniz
guvenligi arttirir diye dusunuyorum

Koray