[Linux-programlama] Re: Ubuntu'da kullanılabilecek text editor

---------

[Linux-programlama] Re: Ubuntu'da kullanılabilecek text editor

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Mon, 16 Jun 2008 22:24:10 +0300

Gnome altýnda Kde kütüphanelerini ilklendirdiðinizde(initialize) gnome
kullanmanýzýn
sebebi sayýlabilecek birçok nedeni ortadan kaldýrmýþ olursunuz. (
arkaplanda yüklenecek olan onlarca kütüphane , hýz kaybý ,...) Keza
ayný olay
tam tersi içinde geçerlidir. Bundan dolayý Ayný iþi görebilecek bir
programýn bir kopyasý
hem GTK+ ve Gnome kütüphaneleri ile bir kopyasý iseQT ve Kde
kütüphaneleriyle yazýlmaktadýr. Temelde ayný iþi yapan iki kütüphaneyi
tabiri caiz ise çorba yapma
fikrinden hoþlanmýyorum.

Uzun lafýn kýsasý eðer KDE kütüphanelerini kullanan bir programý
kullanmanýz gerekiyorsa
ya o programýn benzerinin Gnome/Gtk+ kütüphaneleri ile tekrardan
hazýrlanmasýný saðlayýn yada Kde kullanýn ayný olay tersten de
geçerlidir.

Not : Bu kiþisel görüþümdür.
Not2: gtranslator mevcuttur. http://gtranslator.sourceforge.net/screen-shots

Ömer Fadýl USTA