[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

---------

[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Thu, 12 Jun 2008 17:56:50 +0300

Merhaba,

session_start() komutunun başlayabilmesi için daha önceden herhangi bir
şeyin sayfaya çıktı olarak yansımaması (output) gerekir. Session
değişkeniniz boş gelmesinin sebebi bu. Hata ve Uyarı mesajlarını ekrana
gösterme ile ilgili olarak TÜM MESAJLARI GİZLE derseniz sorununuzun
hallolacağını düşünüyorum.

Selamlar,
Nuri AKMAN

Erdem Uyguner yazmış: