[Linux-programlama] Re: Php ile makine kapatma

---------

[Linux-programlama] Re: Php ile makine kapatma

From: Dincer Celik <dincer_at_bornovali.com>
Date: Tue, 10 Jun 2008 11:15:18 +0300

Bu tarz basit iþlemler Expect aracýlýðýyla kolayca çözüme
kavuþturabilir. Autoexpect ile kýsa bir test sürüþü yapýp nasýl
kullanýldýðý hakkýnda fikir sahibi olabilirsiniz.

http://expect.nist.gov/

Dincer Celik ~ info_at_dincercelik.com ~ dincer_at_bornovali.com ~
http://dincercelik.com/pub.asc

Please encrypt every mail you can. Privacy is your right. Don't let
anyone take it from you. Look at GnuPG or PGP and ask for my key D352EEBA.