[Linux-programlama] Re: django türkçe dokuman.

---------

[Linux-programlama] Re: django türkçe dokuman.

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Thu, 05 Jun 2008 15:13:03 +0300

haRd codeR wrote:
> Can Burak Çilingir'in hazırladığı ufak bir sunumun notları vardı. Onlar
> biraz işini görebilir belki.
> http://cas.bilgi.edu.tr/cms/files/django-konusmaci-notlari.pdf

O notlar bende de var ama django template ile ilgili biraz daha
ayrıntılı dokumanlara ihtiyacım var. Django'nun kendi sitesindeki
dokumanlar güzel ama ingilizce bilmeyen web tasarımcıları ile çalışmak
durumundayım ve tasarımı yaptıktan sonra django template haline getirme
işini bana bırakmasınlar o kısmı da kendileri halledebilsinler diye
template sistemini de öğretmem gerekiyor. google'da da arattım türkçeye
çevrilmiş detaylı dokuman bulamadım, sanırım o kişilere kendim öğretmem
gerekecek. Zaten django'nun teplate sistemi o kadar karmaşık değil.