[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açýp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açýp/kapatma?

From: Ahmet Emre Aladað <aladagemre_at_gmail.com>
Date: Sun, 1 Jun 2008 20:03:54 +0300

2008/6/1 Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>:

> Selamlar,
> Çok haklýsýnýz! Class mimarisi þart. Ama benim anlayamadýðým farklý
> pencereleri ayný class'a mý yazacaðýmýz? Keþke, bir den fazla pencere ile
> yapýlmýþ bir class örneði olsa da bizim gibi çaylaklar faydalansa...

Aslýnda TkInter hakkýnda çok bilgi sahibi olmadýðým için konuþmamam
gerekiyor ama þöyle bir class kullaným örneði gördüm:
http://www.aqzj33.dsl.pipex.com/how_i_learned_tkinter/toplevel.htm

Her pencere türü için bir class yazýp, bu class tanýmlamasýnýn içinde diðer
pencerelerle iletiþimini ayrýca tanýtmak gerekir.

x = aturupenceresinifi()
y = bturupenceresinifi(x) # y'nin icinde gelen parametreyi kullanir:

      class bturupencere:
           def __init__(self, mainwin):
                self.mainwin=mainwin
                self.mainwin.setTitle("blabla")