[Linux-programlama] Java kodunun Pardus'ta çalıştırılması?

---------

[Linux-programlama] Java kodunun Pardus'ta çalıştırılması?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Fri, 01 Aug 2008 00:07:29 +0300

Selamlar,
Findoz üzerinde NetBeans ile yazdığım kodu Pardus üzerinde çalıştırmayı
deniyorum... Pardus üzerine pisi ile jdk paketini yükledim.

Findoz'da dist ve src dizininde oluşturulan dolyaları;

javac deneme.java kkodu hata veriyor...
java -jar deneme.jar

olarak deniyorum ancak hata alıyorum... Java kodlarının platform
bağımsız olduğunu duymuştum. Farklı bir yöntem mi uygulamalıyım???

--
Kolay gelsin,
Mucip:)