[Linux-programlama] Re: PHP | MS Word dosyası okuma ve/veya PDF Ocr :)

---------

[Linux-programlama] Re: PHP | MS Word dosyası okuma ve/veya PDF Ocr :)

From: Alper KANAT <alperkanat_at_gmail.com>
Date: Thu, 31 Jul 2008 20:41:49 +0300

Selam,

DOC dosyalarýnýn nasýl okunduðuna baktým PHP ile... [1] adresinde böyle
bir þeyin nasýl yapýlacaðýna dair ipucu vermiþ biri.. Ýyi bir baþlangýç
olabilir sanýrým..

Çok fazla sayýda belgeniz varsa bunlarý OpenOffice'in kullandýðý ODF
formatýna seri halde çevirecek bir þey bulabilirseniz iþiniz baya
kolaylaþýr. Böylece basit zip dosyalarýný açýp XML okursunuz sadece..

Dosyalar orjinal kalsýn derseniz de PHP'nin Word dosyalarýný nasýl
okuduðunu araþtýrmanýz lazým. Bir de PDF dosyalarý var tabii..

[1] -
http://forums.devarticles.com/php-development-48/using-php-to-read-word-documents-doc-txt-files-7319.html

Alper KANAT
http://raptiye.org