[Linux-programlama] Re: EHLO, HELO nedir?

---------

[Linux-programlama] Re: EHLO, HELO nedir?

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Thu, 31 Jul 2008 09:27:03 +0300 (EEST)

Merhaba,

SMTP istemcisi ile sunucusu arasındaki bir ilk tanışma komutu diyebiliriz
HELO ve EHLO'ya. HELO RFC 821'de zorunlu bir komut yanılmıyorsam. EHLO
HELO'nun daha detaylı sonuç veren gelişmiş hali demek olasıdır sanırım.
İstemci sunucunun yetenekleri hakkında bu komut ile bilgi sahibi
olabiliyor.

Saygılarımla..