[Linux-programlama] gtk ile download işlemine proses bar eklemek.

---------

[Linux-programlama] gtk ile download işlemine proses bar eklemek.

From: Mirat Can Bayrak <horselogy_at_gmail.com>
Date: Wed, 23 Jul 2008 17:21:24 +0300

selamlar gtk denemeleri yapıyorum küçük bir download yaptırmak istedim.
button a basılınca (güncelleme tuşu) urllib.urlretrieve ile belli bir
yerdeki dosya indiriliyor fakat dosya 6mb civarında ve bekleme süresi
uzun. Buna bir proses bar eklesem indirdiği kadarını gösterse diyorum
ama urlretrieve dosyanın ne kadarının alındığı ile herhangi bir
değişken döndürmüyor nasıl yaparım? aklıma şöyle birşey geldi.

* httplib ile dosyanın web deki boyutunu oku = a

* download işlemini başlat

*diskteki dosya boyutu = b

* her 0.5 saniyede bir :
      bar yüzdesi = a / b
      diskteki dosya boyutu = b
      bar'ı tekrar çiz

evet tam Türk işi bir çözüm olduğunun farkındayım :) . peki normalde bu
iş nasıl yapılıyor ?