[Linux-programlama] RE: Re: Web Üzerinden Proje Yönetimi

---------

[Linux-programlama] RE: Re: Web Üzerinden Proje Yönetimi

From: eralp erat <eralp_erat_at_hotmail.com>
Date: Tue, 22 Jul 2008 10:38:34 +0000

Selamlar ;

Microsoft'un team foundation server'i kullanılabilir.

Eclipse gibi editorlerden erişilip istenilen projenin yönetimi sağlanabilmektedir. İzmir li bir yazılım firmasinin geliştirdiği WebAccess adlı ve TFS e web üzerinden erişilebilmeyi mümkün kılan yazılım ücretsiz olarak kullanılabilmektedir.

project template ve metodoloji olarak MSF for agile 4.0,4.2 ve CMMI 4.0,4.2 desteği bulunmakta olup mekanizma olarak VSS 3.0 engine ini kullanmaktadır.

Sevgiler.