[Linux-programlama] Toplu mail atmaya yarayan script arıyorum.

---------

[Linux-programlama] Toplu mail atmaya yarayan script arıyorum.

From: Mirat Can Bayrak <horselogy_at_gmail.com>
Date: Sat, 12 Jul 2008 09:57:28 +0300

çalıştığım yer müşterilerine düzenli olarak newsletter'lar yollamak
istiyor. Bunun için bir script yazdım fakat ne yaparsam yapayım
google'ın spawn filitresine takılıyor giden mailler. Müşterilere tek tek
beyler bizden gelen maillerin şu şekilde spawn'a gelmesine engel
olabilirsiniz diye anlatmak da hem zor hemde kötü gözüken bir iş.

Bu sebepten kendim yapmaya çalışmaktan vazgeçtim hazırını arıyorum.
Fikir veren yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.