[Linux-programlama] Re: Eclipse kullanımı

---------

[Linux-programlama] Re: Eclipse kullanımı

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Fri, 11 Jul 2008 14:40:23 +0300

Selam,

Ubuntu da tam olarak bilemiyorum ama, o da debian tabanli bir dagitim
olduguna gore, eclipse paketi reposunda olabilir.

apt-cache search eclipse

komutu ile bakabilir misiniz?

Bu arada, eclipse ile java gelistirmek icin JRE den baska, JDK ya (ki icinde
jre yi de barindirir aslina bakarsaniz) ihtiyaciniz var.

JDK yi yine debianda, non-free de bulabilirsiniz, muhtemelen ubuntu da da
vardir diye dusunuyorum, ama emin degilim tabi.

Koray