[Linux-programlama] birden fazla svn ve git kontrolü

---------

[Linux-programlama] birden fazla svn ve git kontrolü

From: Bahri Meric CANLI <bahri_at_canli.info>
Date: Wed, 09 Jul 2008 22:26:39 +0300

Merhaba

Aynı programı mirror amaçlı 10'a yakın svn 5'e yakında git deposunda
yayınlıyorum. Şimdiye kadar her biri için ayrı dizin kullanıyordum fakat
şimdi hepsini aynı dizinde tutmanın yollarını arıyorum. Acaba bu mümkün mü?

Sonuç itibariyle git .git dizinide svn de .svn dizinide bilgileri
tutuyor. Acaba basit bir shell ile bunları tek dizinden kotrol
edebilirmiyim.

Bahri Meriç CANLI