[Linux-programlama] Mobile 6.0 üzerinde Python sorunu?

---------

[Linux-programlama] Mobile 6.0 üzerinde Python sorunu?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 03 Jul 2008 15:12:43 +0300

Selamlar,
Python/ Tkinter/Sqlite üçlüsü kullandığım Stok/Fatura/Cari/Kasa takip
yazılım nihayet sonlandı... Bir küçük kusur ile: Türkçe sorunu halen
var. Kayıt esnasında tüm katarı büyüterek içerisindeki Türkçe
karakterleri ayıklamam gerekiyor... Şimdilik Türkçe ile uğraşmak
istemedim. Ama ilerleyen zamanda bir çare bulunur mutlaka :)

Ancak bir sorun daha çoktı: Programı yazarken mobile 2003 üzerinde
hazırlayıp denedim. Sorun yoktu. pyw dosyası çalışıyordu. Ancak şu anda
HTC marka ve WM 6 yüklü PDA'da nedense pyw dosya çalışmıyor. Ama dosya
soyismini py yapınca çalışıyor. Bu defa da konsol geldiği için program
geç çalışıyor...

Bu durumda tüm Python/Tkinter kurulumlarını aynı şekilde yapmama rağmen
neden pyw dosya çalışmıyor?! Bir de en azından hızlı yüklensin diye py
dosyayı derleyemez miyim? Bu şekilde daha hızlı yüklenmez mi? Nasıl
derlenir onu da anlayamadım. Net'de Python -O parametresi deniliyor ama
ben derlenmiş kod oluşturamadım!..

--
Kolay gelsin,
Mucip:)