[Linux-programlama] MySql'e veri girememe

---------

[Linux-programlama] MySql'e veri girememe

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Thu, 3 Jul 2008 13:54:19 +0300

Herkese merhabalar...

Aşağıda verdiğim kod lokal sunucuda sorunsuz çalışırken hosting'e attığımda
hiç bir hata vermemesine rağmen işlemi gerçekleştirmiyor...
Veritabanı bağlantılarımı kontrol ettim herhangi bir sorun yok. Ayrıca
veritabanından veri okuyabiliyorum ancak tek sorunum veri girememek.

Sayfada hata çıkmadığından nasıl bir sorundan kaynaklandığı konusunda da bir
fikir yürütemiyorum.

<?php
include("database.php");
if(empty ($HTTP_GET_VARS) ) { // Üst bilgi boş
?>
<form id='myForm' method='post' action="?act=add">
<input type="text" name="adi">
<input type="submit" name="button" id="button" value="Gönder" class="submit"
/>
</form>

<?php
}
elseif($_GET['act']=="add") {

    $adi = $_POST['adi'];

$sorgu = "INSERT INTO test (adi) VALUES ('$adi')";
            mysql_query($sorgu); # or die('Hata, bölüm eklenemedi!');
            }
?>

Kodda herhangi bir yanlışlık olduğunu düşünmüyorum sanırım hostingden
kaynaklı bir durum... Bir fikri olan varsa yada çözüm için alternatif yollar
önerebilirseniz sevinirim...

Şimdiden zaman ayırıp cevap yazan herkese çok teşekkür ederim...