[Linux-programlama] Re: Qmail ve Outlook

---------

[Linux-programlama] Re: Qmail ve Outlook

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Wed, 2 Jul 2008 22:19:18 +0300 (EEST)

Merhaba,

Konuþmalardan anladýðým kadarý ile Qmail hakkýnda çok deneyiminiz yok.
Qmail biraz deðiþik bir yazýlýmdýr. Ben legoya benzetiyorum. Sorunu çözmek
için çalýþma mantýðýný çok iyi kavrayabilmek lazým. Bu nedenle Qmail ile
ilgili derinleþmeniz gerektiðini düþünüyorum. Size yardým etmeye çalýþan
arkadaþlar da belli bir aþamadan öteye gidemiyor ne yazýk ki..

Saygýlarýmla..