[Linux-programlama] Re: POSTGRESQL bool tipi sutunlarda false degerlerini secemiyorum

---------

[Linux-programlama] Re: POSTGRESQL bool tipi sutunlarda false degerlerini secemiyorum

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Wed, 27 Feb 2008 12:41:04 +0200

Mert Pamukcu @ 27-02-2008 11:52:
> haklisiniz Omer bey,
> beni yaniltan aslinda <<WHERE "DELETED"=NULL>> gibi bir denemeden de
> basarisiz cikmamdi. Bu maili yazarken o satirlarin bos oldugunu
> farkedip.yeni eklenen sutunlara FALSE degerini ekledim. Tabii sorun
> cozulmus olsada maili attim, diger arkadaslara bir fikir olur diye
> dusundum.

pgsql'le deneyimim olmadı hiç ama muhtemelen enum gibi bir kolon tipi
vardır, mysql'de bool yerine enum kullanıyorum çok daha mantıklı çalışıyor.
değerlerine T/F verip, default F yaptığınız zaman alakasız bir sonuç bile
eklemeye çalışsanız bile F yapıp bırakıyor, ne null ne undefined yani.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com