[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: Bahri Meric CANLI <bahri_at_canli.info>
Date: Mon, 25 Feb 2008 10:25:26 +0200

Merhaba

Kod hakkında malesef detaylı bilgi veremiyorum fakat sonu olan bir döngü
(döngü sonsuz döngüye vs girmiyor) içerisinde benzer içerikli sayfaları
parsedip (parsetme işleminin bir bölümününde ereg fonksiyonun
kullanıyorum ) işlenmek üzere veritabanında yada text dosya da saklıyor.

Liste bazen bir milyon üzerinde url den oluşabilimekte. Hedef sitelerin
sunucularının yavaşlığı yada fazla yük getirmemek için aralara delay
serpiştirmek de bazen gerekebilmekte. Bu sebeple kodun çalışma süresi de
uzamakta (php-cli ile çalışıyor).

Durum kısaca bundan ibaret.

Necmettin Begiter yazmış: