[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: Rüºtü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Mon, 25 Feb 2008 01:26:39 +0200

Merhabalar,

perl'de de aynı sorunu yaşarsınız..bu diller neticede değişken tipleri
ve boyutları konusunda programlamayı esnekleştiren ama pekte optimize
bir şekilde kullanamadığınız diller dolayısıyla
yüksek bellek gereksinimli işler için pek uygun değil..ama anlamadığım
1gb i kaplayabilmeniz ihtiyaçtan mı yoksa
programlama kaynaklı mı ?
yani en kötü senaryo ile parser'ın yapısı gereği tüm sayfaları aklında
tutması şart değil ise sanırım
unset ile veya basitçe değişkene
$degisken="" ataması yaparakta pek hala içini boşaltabilirsiniz..
php'yi kullanmayalı epey oldu ama unset'te dikkat edilmesi gereken bir
nokta olarak değişkeni de bellekten silmesi gibi birşey sözkonusuydu
diye hatırlıyorum.Yanılıyorsam lütfen düzeltin.
sevgiler,
Rüştü Derici