[Linux-programlama] Shell Script Hakkında

---------

[Linux-programlama] Shell Script Hakkında

From: Ozgur YILMAZ <mrucan_at_gmail.com>
Date: Sat, 23 Feb 2008 09:40:40 +0200

Merhabalar Herkese,

Shell scripte bir script yazmam gerekli. Elimde olan dosyada parametreler
var bunlar şimdilik malasef kullanıcılar tarafından bu dosyaya elle
girilmekte.
Bu dosyayı okuyarak çalışan yazılımın ise,

parametre1;1234;
parametre2;3456;
parametre3;2567;
.
.
.
.
.
parametre n;2345;

yukardaki formatta bir parametere dosyası istiyor.
Ben çeşitli yanlışlıkları önlemek için belli aralıklarda bu dosyayı kontrol
etmek istiyorum.
Bunun için bu dosyayı satır satır okuyup ilk önce ";" karakteri, sonra gene
";" ve CHR13 ve CHR 10 aramak istiyorum.
Tersliktede belli bir hata üreteceğim kendimi. Nerden başlayabilirm.

Teşekkürler,
özgür...