[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

---------

[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Sat, 16 Feb 2008 13:19:23 +0200

> Ne gibi?
>
> Kaynak koddan derleyince yazılımın içinden kuş mu çıkıyor? Ya da kaynak
> koddan derleyince başka türlü mü derleniyor? ;)
>
> ;)

Hocam cımbızlamışsın cümleyi :) Sonunda şaka ibaresi de vardı :)

Kaynak koddan derlemenin paketlemede oluşabilecek hataları bertaraf
edeceği, her compile'ın çalışan sistemdeki işlemci mimarisi için
uygulama üreteceği (ki ben amd işlemci üzerine i386 çekirdek paketini
yükleyip, geri kalan tüm uyglamalarıda o bağlamda derleyen ve sonrasında
amd çekirdek paketlerine geçen bir adam için postgrenin kaynak paketten
kurulması gerektiğine inanıyorum.), kişilerin işine yaramayacak
özellikleri kullanmak istememesi veya özelleştirme yapmak istemesi gibi
durumlarda fayda sağlayacağını düşünüyorum.

Kolay gelsin
Atıf CEYLAN