[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

---------

[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Fri, 15 Feb 2008 15:37:58 +0200

Namık Güngör wrote:
> Merhaba arkadaşlar.
> Türkçeleştirmeyle iligili son satır olan
>
> * initdb -D main --locale=tr_TR.UTF-8
>
> satırını uyguladığımda Debian Lenny de PG 8.3 te
> "-su: initdb: command not found" hatasını alıyorum.
> Çözümü konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
>
> İyi çalışmalar.
>

> Devrim GÜNDÜZ yazmış:

"-su: initdb: "
-şeklinde bir komut bulamadım- demesi sanki komutu yazmanız ile ilgili
bir hata gibi görünüyor.

su - postgres (su dan sonra boşluk, sonra "-" karakteri ve arkasından
bir boşluk daha var.)
ile postgres kullanıcısına geçin.
initdb -D main --locale=tr_TR.UTF-8
tekrar deneyin derim.

initdb uygulamasının sistemde var olup olmadığını da kontrol edin derim
(/usr/bin/ klasöründe olması gerek.)

aynı hatayı alırsanız kaynak koddan kurmakta fayda var. Ben Etch
kullanıyorum ve hep apt hemde kaynak koddan kurduğumda sorunsuz çalışıyor.

Kolay gelsin

Atıf CEYLAN