[Linux-programlama] Re: Program çökmesinde heap durumu

---------

[Linux-programlama] Re: Program çökmesinde heap durumu

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Tue, 30 Dec 2008 11:21:33 +0200

merhaba,
eğer güvenlik sorunu oluşturmayacaksa, programınız çöksede çökmesede free
etmediğiniz sürece linux kernel hafızada veriyi saklar. aynı uygulamayı
tekrar çalıştırıp yeniden hafıza alanı allocate ederseniz aynı pointera
sahip olduğunuzu görürsünüz. ihtiyat amaçlı olarak kernel veriyi tutar.
bellek ihtiyacı olduğunda uygulama çalışmıyor ise o zaman kernel free
edecektir zaten.

/**
* @author Atıf CEYLAN
*