[Linux-programlama] RE: Re: fikir alış-verişi

---------

[Linux-programlama] RE: Re: fikir alış-verişi

From: Ümit Ünal <umit_ist_at_hotmail.com>
Date: Mon, 29 Dec 2008 20:46:53 +0000

Bence oğuz php üzerine yönelmen doğru bir tercih oldu senin için.
Sql server tabikide kullanabilirsin http://www.php.net/mssql şurdan faydanalana bilirsin bilgi bakımından.
Tabiki php ile yapacağın için uygulamalarını çalışma ortamında mysql'i her zaman bulabilirsin ve daha rahat olur senin açından.