[Linux-programlama] Re: Sunucu tercihi ve RAID

---------

[Linux-programlama] Re: Sunucu tercihi ve RAID

From: Bünyamin <bunizz_at_gmail.com>
Date: Sun, 28 Dec 2008 12:51:30 +0200

Size CentOS 'u öneririm. Kurulum sırasında aynı sizin istediğiniz gibi
görsel bir panel eşlik ediyor. Disklerin hazırlanması bölümünde RAID
seçenekleri var. CentOS ta RAID1 çok güzel çalışıyor, bizzat denedim. Fakat
nedendir bilmem RAID10'u düzgün çalıştıramadım. Çok sık bozuluyor.

http://www.centos.org adresinden her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Ayrıca
çok aktif bir mail-list grubu var.