[Linux-programlama] Apartman/site yönetim yazilimi

---------

[Linux-programlama] Apartman/site yönetim yazilimi

From: Alper Oguz <alper2_at_oguz.biz>
Date: Mon, 01 Dec 2008 11:31:32 +0200

Merhaba arkadaşlar,

Apartman yöneticisi bir yakınım sitelerindeki üyelerin aidat borçlarının
işleneceği ve üyelerin web'den borç vb bilgilerine ulaşabileceği bir yazılım
istedi. Sıfırdan yazmaktansa yazılmışı var mı diye biraz araştırdım,
koinpurse'u buldum inceliyorum.

Sizin bildiğiniz bu amaçla kullanılabilecek, tercihen basit bir web uygulaması
var mıdır?

Site paylaşımlı web alanlarında tutulacağından, uygulama en fazla Php/Mysql
gerektirmeli. :)

--
Alper Oguz
alper2_at_oguz.biz