[Linux-programlama] courier-authlib

---------

[Linux-programlama] courier-authlib

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Sat, 30 Aug 2008 22:52:37 +0300

merhaba,
arkadaşlar courier-authlib'den authvchkpw desteği kaldırıldı mı?
bunun bir bug olduğunu ama kalkmadığını felan söyleyenler olmuş. inter7
sitesinde konu ile ilgili bir bilgi bulamadım. authlib 0.60.2 versiondan
sonra eklenmemiş. elimde courier-authlib-0.60.2 var ve bu versionda
sorun olmuyor ancak şuan ki güncel sürümü kurduğumda authvchkpw gelmiyor
(yanlışım varsa lütfen düzeltin).
postgresql'e mi taşısam diye düşünmeye başladım. önerilerinizi bekliyorum.

--
/**
* @author Atıf CEYLAN