[Linux-programlama] hata raporu gönderme programı işletilmesi

---------

[Linux-programlama] hata raporu gönderme programı işletilmesi

From: arif ihsanlioglu <arif_ihsanlioglu_at_hotmail.com>
Date: Fri, 29 Aug 2008 14:30:21 +0000

Merhaba,

linuxda bi program cöktügünde o programın hata raporu gönderme exe'sini işletim sistemimi cagırıyor? yoksa aksi durumda programın çöktügü nasıl anlasılabilir ki , peki bu işlem nası yapılıyor nerde yapılıyor?
Elimde bir asıl işlemi yapan program birde bu program crash ettiginde devreye girecek hata raporu gönderme programı var ama bu ikisini nasıl ilişkilendirecegimi bilmiyorum..

her türlü yardım için simdiden tesekkürler.