[Linux-programlama] Re: Session problemi

---------

[Linux-programlama] Re: Session problemi

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Thu, 28 Aug 2008 11:50:44 +0300

OKAN @ 28-08-2008 11:35:
> Merhabalar, bir sitem var ve üyeler sisteme giriş yaparak kişisel profil
> oluşturuyorlar. Sistem üyelerinden bir kişi bugun telefonla arayarak bir
> türlü profilini güncelleyemediğinden şikayet etti.
>
> Kişi sisteme giriş yapıyor, ancak işlemin bir adımından sonra SESSION
> öldüğü için sistem dışına atılıyor. Session suresi 8 saate ayarlı sunucu
> uzerinde ve bugune kdar boyle bir sikayet almamıstık.
>
> Özetle, session bu kullanıcıda neden ölüyor bir türlü çözemedim. Aynı
> kişi benzer başka sitelerde problem yaşamıyor. Fikir verebilirseniz çok
> sevinirim.

kişinin makinasında cookie engelleniyor olabilir, session'da olsa karşı
tarafa bir cookie ile sessionid'yi yazıyor ve oradan takip ediyor, veya web
developer gibi bir eklenti ile kullanıyorsa problem oradan olabilir, farklı
bir browser ile denetmeyi deneyin.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com