[Linux-programlama] Re: MySQL Sunucunun yedeğini almak?

---------

[Linux-programlama] Re: MySQL Sunucunun yedeğini almak?

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Thu, 21 Aug 2008 14:26:24 +0300

Arkadaşlar ben konuyu biraz daha açayıım. Benim tam istediğim şey tam
olarak şu,
Bana web uygulaması bir program lazım. Örnek "backup.asp"(ASP olması
şart değil)
Bu "backup.asp" programını çalıştırdığımda benim "XXX" portunda
"YY.YY.YYY.YYY" ip sine bağlı "PSA" veritabanımı benim belirlediğim bir
yere yedekleyecek bir bir uygulamaya ihtiyacım var .