[Linux-programlama] Python ile Gömülü Veritabanı oluşturmak

---------

[Linux-programlama] Python ile Gömülü Veritabanı oluşturmak

From: Serdar KARAÇAY <csharp221_at_gmail.com>
Date: Mon, 18 Aug 2008 16:03:47 +0300

Merhabalar,
PyS60 için basit hobi ve pratik yapıyorum,20-30 tane anahtar ile degerleri
girecegim.Mobil cihazlarda bellek,işlemci ve güç kaynagı yetersiz
olacagından sql veritabanı uygulaması (mysql,pysqlite v.b.) çalıştırmamam
gerekiyor.
 Normal x86 mimarileri için shelve modülü kullanılıyor,ancak pys60 için
nasıl geliştirebilirim.
ve bunları selection_list ile sorgulayıp anahtar:değer sorgulaması yapmam
gerekiyor,her türlü yardım olursanız çok sevirinirim.

Teşekkürler...

reDev
redevlabs.com