[Linux-programlama] Re: PHP dosya upload ederken türkçe karakter sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: PHP dosya upload ederken türkçe karakter sorunu

From: Altan Tanrıverdi <altant_at_gmail.com>
Date: Fri, 15 Aug 2008 16:07:34 +0300

Neden bu kadar şaşırdınız? str_replace'de array kullanımı size artı bir
işlem zamanı kazandırmaz, ayrıca kodda değişiklik yapacağınız zaman sıraları
karıştırma ihtimaliniz çoğalır. Ki söz konusu durumda iç-diziler mevcut
olduğundan çift katmanlı dizi yapısı olayı daha da anlaşılmaz hale
getirecektir. Kısacası kodda şaşılacak bir durum yok.

--
İyi çalışmalar...