[Linux-programlama] youtube video tıklanınca büyüyecek

---------

[Linux-programlama] youtube video tıklanınca büyüyecek

From: Güyçmyrat Amanmyrat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Thu, 14 Aug 2008 17:05:43 +0300

Merhaba.
Siteye youtube videolarını koyuyorum.

<object data="http://www.youtube.com/watch/v/f98M1_x0Vlk" style="width:
80px; height: 75px;" type="application/x-shockwave-flash"><param
value="http://www.youtube.com/watch/v/f98M1_x0Vlk" name="movie"/></object>

şeklinde.

yani videonun boyunu küçük yapıyorum. üzerine tıklanınca büyük şekilde
açılmasını yapabilirmiyiz? <object önünde link denedim ama çalışmadı.
normlade youtube eklenen vidyodan resim yakalayıp onu gösteriyor. Yani
videoyu youtube tada büyümüyor.

Teşekkürler.