[Linux-programlama] Re: MySQL cümlesi için yardım..

---------

[Linux-programlama] Re: MySQL cümlesi için yardım..

From: Süleyman Koç <kocumsulo_at_gmail.com>
Date: Wed, 13 Aug 2008 13:38:40 +0300

2008/8/13 Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>

> Süleyman Koç @ 13-08-2008 13:10:
>
> SELECT * FROM yazilar, yazarlar WHERE yazilar.yazar_id = yazarlar.id GROUP
> BY yazarlar.id ORDER BY yazilar.zaman DESC, yazarlar.ad;
>
> şeklinde dener misiniz? ilk mailinizde sorgunuza dikkat etmemişim,
> yazilar.yazar_id'ye göre grupluyormuşsunuz.

GROUP BY kısmını kaldırıp, çıktıya bakınca tam istediğim gibi gözüküyor.
Yazarlar istediğim gibi sıralanmış ve yazarın en son yazısı en üstte
gözükecek şekilde.

Fakat GROUP by yazarlar.id eklenince --ne akla hizmet anlamadım-- yazarın
ilk yazısını gösteriyor... order by eklemenin hiç bir etkisi olmuyor... :?