[Linux-programlama] Lazarus Veri Tabanı bilgisi olan ?

---------

[Linux-programlama] Lazarus Veri Tabanı bilgisi olan ?

From: metin kilic <metinnnkilic_at_gmail.com>
Date: Fri, 8 Aug 2008 16:27:48 +0300

Merhaba ve iyi çalışmalar arkadaşlar.
Benim Delphi bilgim var... Linuxta lazarusla uğraşayım dedim. Ancak veri
tabanı uygulamalarının yapımı hakkında bilgi edinemedim..
Bu konuda örnek veya anlatım ya da bilgisi olan varsa, Bana hangi
veritabanlarina ne şekilde bağlanabileceğimi açıklayabilirler mi. Bir de
componentlerin özellikleriyle açıklanırsa , Çok yardımcı olursunuz...
Örnek varsa rica etsem yollar mısınız ?

İyi çalışmalar...

Metin KILIÇ