[Linux-programlama] Re: Php'de kodların okunmasını zorlaştırabilecek bir yöntem mevcut mu?

---------

[Linux-programlama] Re: Php'de kodların okunmasını zorlaştırabilecek bir yöntem mevcut mu?

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 24 Apr 2008 19:06:24 +0300

Merhabalar Arkadaþlar

Onur beyin ihtiyacýný karþýlamak amacýyla istediði þekilde programlama
dillerinden
herhangi birinde yazýlmýþ kaynak kodunu alýp yorum kýsmlarýný silen ve
indentation kýsýmlarýný
yok edip olabildiðince satýrlarý birleþtirip anlaþýlmaz þekle sokan
GNU GPL lisanslý bir programcýk yazdým.

ismine ScambleCode koydum. Þu anda sizde tahmin edersiniz ki v0.1 sürümünde
test edip düzeltilmesini istediðiniz kýsýmlarýný yazarsanýz daha
düzgün ve iþe yarar
bir araç olabileceðine inanýyorum.

ScambleCode programýný
http://bilisimlab.com/download/scramblecode/scramblecode.py
adresinden edinebilirsiniz.

Kullanýmý konsol da :
scamblecode.py index.php
komutunu verin index__new.php dosyasý oluþacaktýr.

Kullanýmýndan dolayý her ne kadar bir sorun çýkacaðýnda inanmasamda olasý
veri kaybý ve/veya oluþabilecek donanýmsal sorundan dolayý bendeniz
Ömer Fadýl USTA sorumlu deðildir.

Kolay Gelsin.

Önemli Not: Program þu anda /* .... */ þeklindeki yorum stili
kullanýlan kodlarda
kullanýlmamasý tavsiye edilir. Kullanýlmasý düþünülüyorsa önce bu yorumlar kodda
tek satýrlýk olan // þeklindeki yorum stiline dönüþtürülmelidir. Veya
bir arkadaþýmýz
koda ilgili patchi yollarsa daha güzel olur :D

Not2: Program Python dilinde yazýlmýþtýr ve çalýþmasý için ilgili
sistemde python'un
yüklü olmasý gerekmektedir.

Saygýlarýmla
Ömer