[Linux-programlama] undefined function pg_escape_string

---------

[Linux-programlama] undefined function pg_escape_string

From: Murat Arif Çeliker <murat.celiker_at_gmail.com>
Date: Thu, 24 Apr 2008 16:13:29 +0300

Merhabalar,

CentOs tabanlı sunucuda Apache 2.2.8 üzerine Php 5.2.5 kurdum. Postgresql
8.2.7 de /usr/local/pgsql üzerinde kurulu. (Tamamını elle derliyorum)

Php ye de bunu belirttim:
--with-pgsql=/usr/local/pgsql

Php ile postgresql'e bağlantı kurabiliyorum, sorgulamalarda da herhangi bir
sorun yok. Ta ki, pg_escape_string() kullanana kadar:

Fatal error: Call to undefined function pg_escape_string() in blablabla.

Postgresql sunucusunu kaldırıp yeniden kurdum, Php yi de yeniden derledim,
yine de sorun çözülmedi.

Google araştırmalarında genellikle çok eski konular bulunuyor ve bunların da
Php'yi 4.1 den 4.2 ye geçirmeleri öneriliyor. Yukarıda da belirttiğim gibi
5.2.5 kullanıyorum zaten.

Şimdiden teşekkürler. İyi çalışmalar.

Murat Çeliker