[Linux-programlama] Re: c++ yardım: metin içerisindeki karakteri değiştirme

---------

[Linux-programlama] Re: c++ yardım: metin içerisindeki karakteri değiştirme

From: Gökhan Özbulak <gokhanozbulak_at_gmail.com>
Date: Thu, 24 Apr 2008 05:26:02 +0300

tara adlı değişkeni char olarak tanımlamanıza rağmen bir karakterden fazla
atama yapıyorsunuz, karaktere atama yapmak yerine doğrudan bir sabit
tanımlayıp program akışında uygun yere gelindiğinde(input dosyasından
yaptığınız okuma 'C' ise) bu sabiti dosyaya yollarsanız sorun çözülür. C
dilince yazılışı:

const char newStr[] = "K--";
FILE *outfile;
fprintf(outfile,"%s",newStr);