[Linux-programlama] MySQL'de max_user_connections değeri ne olmalı?

---------

[Linux-programlama] MySQL'de max_user_connections değeri ne olmalı?

From: NURI AKMAN <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 23 Apr 2008 17:08:28 +0300
MySQL'de max_user_connections değeri ne olmalı?

Arkadaşlar,

MySQL'im şöyle bir hata verdi:

User musteri_vps has already more than 'max_user_connections' active connections

Bunun üzerine MySQL sistem değişkenlerini kontrol ettim ve bu değerin 30 olduğunu gördüm. 60'a çıkarınca sorun düzeldi.

Bu değer kaç olmalı? Programım içinde yanlış yaptığım birşeylerden dolayı mı bu hatayı aldım?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...